سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به خداوند برترینِ دو دانش است . [امام علی علیه السلام]
نامه ای به پیامبر خوبیها - آنان که خاک را بنظر کیمیا کنند
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •    بسم الله الرحمن الرحیم

     

     

     

     

     

     درود و سلام خدا و تمام کائنات بر شما و خاندان پاک و     مطهر و شجاع و قهرمان واسطوره اتان باد.

                                        

     

    مولای من در روزگاری که جهان همچون "عصف ماکول" شده و از هر سو هزاران ویروس و میکرب و باکتری این کره سبز و آبی را از چهار گوشه درحال خشکاندنند! که البته منشاء زمینی دارد و از ماست که بر ماست . مخربترین و نابود کننده ترین بیماری یا عارضه که در روزگار شما هم وجود نازنینتان را می آزرد و نشانه های روشن و نورانی وحی و شما را ندیده میگرفت- بیماری یا آفتی که در تمام سالیان حضور مقدس شما و خاندان گرامیتان – باعث رنجش  و آسیب میگردید – بیماری مهلکی که به شما و وجود مقدستان آسیب نمیرساند بلکه باعث گسترش گمراهی و نابودی بشر بوده و هست .

    "جهل"همچنان حضور دارد و نه جهل ساده و وحشی دوران گذشته بلکه جهل مرکب و اینکه نمیدانیم که نمیدانیم و همچنان به نادانی خویش پروبال داده و در این ورطه هلاک دست و پا میزنیم .

    مولای من – "جهل" همچنان حضور دارد و نه جهل ساده نیزه و شمشیر بلکه جهل مرکب "سلاح اتمی" و "فریب و نیرنگ" و "چپاول" و "قدرت کاذب سکه های زر" و امروزه قدرت پوشالی دلار! کسب درآمد نامشروع بهرقیمتی حتی نابودی ملل دیگر !!

    مولای من ظلم و بیعدالتی که اولین خصیصه جهل است بصورت قاپیدن حق دیگران برای ارتزاق خویش! میبینید هنوز نمیدانیم که "روزی بدست خداوند است " و کسی نمیتواند بیشتر یا کمتر حتی اگر ماهرترین و فریبکارترین دزد هم باشد – تغییری در آن بوجود آورد که هیچ حتی مومنین وافراد خاص هم با توسل به "او" و درخواست و التماس شاید بتوانند....!!

    هنوز بعضی از زعمای جاهل قوم باصطلاح متمدن غرب میپندارند که میتوانند نان گرسنه ها را بصورت ارز در شکم آدمهای فربه و سیر فرو کنند! و تمام !!؟؟

    این جهل مرکب نیست که از آن دم میزنم؟ و اینکه هنوز نمیدانند که قانون و نظم و نظام خداوندی که توسط شما و پیشینیان قبل از شما به بشر ابلاغ گردیده – تا آخر هستی ادامه دارد و جاری است و توسط هیچ شیطانی قابل تغییر نیست . گرچه پیروزیهای کوتاه مدت و آرایش شده توسط شیطان فریبشان میدهد و دمی دلخوششان میگرداند !

    مولای من آنها میاندیشند که امروز و فردا پایان جهان است و بازگشتی نیست ! آنها به رستاخیز اعتقاد ندارند و نمیدانند که باید درمقابل اعمالشان بایبستند و پاسخگو باشند !آنها به آخرت فکر نمیکنند و کر و کورند و همه چیز را در این دنیا میبینند و آنهم با قانون خاص جنگل و فکر میکنند که چون ظاهرا" قویند میتوانند برای ضعفا که شما به صالحینشان وعده وراثت زمین را داده اید – راه و روش زندگی تعیین کنند آنهم جاهلانه غیر از آنچه که شما پیامش را روشن و آشکار آورده اید .

    جهل مگر این نیست که روشنفکران بجای تحقیق و بررسی و یافتن بهتر و ترویج و آموزش آن بمردم ساده – خود دنباله رو آنان شده اند ؟‌پس شکر گزاری کجاست ؟ پس یاد خدا بودن کجاست ؟ پس تفکر غیر مطلق کجاست ؟ حتی مدعیانی که مرتب صحنه های رادیو و تلویزیون را با افکار ناقصشان پر کرده اند مطلق فکر میکنند و بررسیشان کهنه و منسوخ است . آقای دکتری که نام زیبا دارد و زیبا لباس میپوشد ولی افکارش زیبا نیست و چند شب پیش در بحث با چند روحانی بصورت مطلق موفقیت و شکست ریاست جمهور دلسوخته مملکت را نقد میکرد !‌ ایشان فرمود : ببینیم آیا بعد از انقلاب موفق بوده ایم یا نه ؟

    مولای من  نمیداند که بررسی علمی و صحیح بصورت درصدی است نه مطلق و کلی !

    مطلق فقط خاص خداوند است که تنها مطلق است و فرمایشات ایشان که بر سینه دریاگونه شما نزول یافته است .

    این جهل نیست که وجود نازنین شما حتی در شب عظیم معراج – از درد جهل ما اشک بر گونه های پاکتان جاری ساخته است ؟ مگر همین جهل باعث نشد که مولا علی (ع) از درد آن توی چاه گریه کند ؟ این جهل نیست که آقا بقیه الله (عج) بخاطر آن از بین ما رفته است و در غیبت اشک میریزد و دلتنگ یاران خویش است ؟ مگر فاطمه بزرگ زنان عالم بخاطر همین جهل شبانه بخاک سپرده نشد تا ندانیم مرقد شریفش کجاست ؟

    مولای من عاجزانه از شما استدعا دارم که بیاریمان بیائید و :

     

    1-    آنچه بما سپردید "کتاب الله " و " عترت " را هنوز نشناخته ایم و قدر نمیدانیم

     

    –--  برایمان دعا کنید .

     

    بعد از 124000 پیامبر و خاتمیت معظم آنان و معراج شما تا قاب قوسین او ادنی و وجود نازنین علی (ع) و فاطمه و فرزندان مطهرشان و رهبری روحانی در کشورمان- هنوز از تب جهل میسوزیم و چیزی نیاموخته ایم

     – برایمان دعا کنید .

     

     

    2-    روشنفکران جامعه نه به کتاب میپردازند و نه جستجو میکنند و همچنان نه میخوانیم نه میدانیم نه مییابیم و نه می شنویم- اکثریت اینند.

    – برایمان دعا کنید .

    3-    شدیدا" به دنیا وابسته ایم و این وابستگی ما را ناسپاس و قدرنشناس و بی توجه به حق نموده است

     

           برایمان را دعا کنید .

     

     

    4-    وجود نازنین بقیه الله (عج) را برای جلوگیری از ادامه جهل به حضوری سریعتر نیاز مبرم است

     

         برایمان دعا کنید .  

     

     

    -------------------------------------------------- 

    " عصف ماکول" – وام گرفته شده از سوره مبارکه فیل – آیه 5



    عبدالله علیخواه ::: چهارشنبه 85/9/15::: ساعت 7:12 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدید :26453

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    نامه ای به پیامبر خوبیها - آنان که خاک را بنظر کیمیا کنند
    عبدالله علیخواه
    سالیان درازی است که مینویسم و به دین و آئین کشورم بشدت علاقمندم. با راهنمائیهای اساتید سعی کرده ام در خدمت قرآن و جوانان باشم .

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    نامه ای به پیامبر خوبیها - آنان که خاک را بنظر کیمیا کنند

    >>لوگوی دوستان<<

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<





    Powered by WebGozar

    style> < .WFeedTitle{font-family:tahoma;font-size:8pt;color:#003399;text-decoration:none;font-weight:600}.WFeedTitle:hover{color:#ff4400;} .WFeed{font-family:tahoma;font-size:9pt;color:#003399;text-decoration:none;}.WFeed:hover{color:#ff4400;}
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    بسم الله الرحمن الرحیم